20 marca 2018

Przegląd moich łupów z second hand'u

Jeśli obserwujecie mnie na Instagramie--> klik to zapewne dobrze wiecie, że mogłabym codziennie bywać w second hand'zie.
Jeszcze rok temu nie przepadałam za wizytami w takich miejscach, ponieważ zawsze wychodziłam z niczym. I ten fakt mnie strasznie zniechęcał. Patrzyłam z niedowierzaniem na dziewczyny, które znajdowały tam prawdziwe perełki.
Ale w końcu znalazłam idealny lumpex do którego uwielbiam chodzić i z którego zazwyczaj wychodzę z jakimś "łupem". Najbardziej lubię kupować tam torebki. Właśnie ta część mojej garderoby w dużej części pochodzi z SH :)
A teraz pokaże Wam moje ulubione zdobycze właśnie z lumpexu!
Enjoy;)

1. Sweter z frędzlami


2. Skórzany plecak

 3. Pleciona torebka 


4. Czarna torebka w kształcie koła 

 5. Czerwona torebka
Torebka- SH

20 komentarzy:

  1. Wow, super łupy, ile torebek :) Ale i tak plecaczek dla mnie wygrywa - wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy! Też uwielbiam polować na perełki w sh :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe łupy! Podobają mi się szczególnie te dwie ostatnie torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę tych torebek. U mnie w tej kategorii nigdy nic nie ma ładnego. Przeważnie jakieś stare obdartusy :/

    OdpowiedzUsuń
  5. ALe fajne torebeczki znalazłaś, moje serce skradła ta pleciona, jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę umiejętności kupowania w takich sklepach. Ja nie mam cierpliwości, nie lubię się grzebać i przepychać z babami które zabić się potrafią za koszulkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, że jestem w wielkim szoku jakie fajne torebki tam upolowałaś. Ja nie potrafię robić zakupów w takich miejscach.

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurcze jakie perelki dostalas! Ja niestety nie umiem szukac w takich sklepach :(

    OdpowiedzUsuń
  9. torebka jest genialna, ta pleciona, też muszę taką mieć.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny ten sweter i torebka czarna w kształcie koła

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana torebki z plecionki to znów będzie hit na lato! Sama muszę sobie jaką sprezentować!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są te torebki, każda inna i wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serio? Czemu ja nigdy nie umiałam nic takiego znaleźć? Ta torebka koszyczek i czarny plecaczek to normalnie ekstar łupy :) W normalnym sklepie bym się na nie skusiła, a co dopiero w lumpie :d

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękny ten koszyczek wiklinowy!

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super rzeczy, ja lubię ciucholandy, ale ostatnio kompletnie nie mam czasu by udać się na jakieś poszukiwania :( Mimo tego mam sporo perełek z takich sklepów jeszcze z poprzednich lat :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebki są prześliczne. Bardzo mi się podobają . Moja siostra uwielbia zakupy w takich sklepach i zawsze wraca z fajnymi rzeczami.

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne łupy! Uwielbiam sh. :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawe zakupy :) ja nie umiem szukać rzeczy w second handach :)
    zapraszam do mnie
    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebeczki śliczności, ta pleciona pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń