7 marca 2018

Chwila przyjemności

Czasem w pogoni za codziennymi obowiązkami zapominamy o tym, co jest w życiu bardzo ważne- o nas samych. Pracujemy, żyjemy na najwyższym obrotach i w zasadzie nie mamy czasu dla siebie.  A przecież każdego dnia powinniśmy znaleźć przysłowiowe 15 minut dla siebie!
Poniżej przedstawiam Wam moje 4 sposoby spędzenia wolnego czasu, które zawsze sprawiają mi przyjemność!;)

1. TRENING
Podczas treningu nasz organizm wydziela endorfiny, dzięki którym czujemy się szczęśliwi. Dlatego właśnie trening znajduje się na początku mojej listy!
Muszę się Wam pochwalić tym, iż niedawno zakończyłam wyzwanie "250 przysiadów".  Przyznaję, że w połowie wyzwania miałam moment załamania ale na szczęście mój narzeczony dodał mi otuchy;) Jestem z siebie bardzo zadowolona, że wytrwałam do końca.
Źródło: Pinterest


2. COŚ PYSZNEGO
Tak, ten sposób zawsze u mnie działa;) Nie musi to być bomba kaloryczna. Czasem wystarczy dobrze poszukać fit przepisów. Ja ostatnio znalazłam przepis na ptasie mleczko z nasionami Chia! Pycha! Za pierwszym razem przyrządziłam je z galaretką o smaku cytrynowym ale szczerze powiem Wam, że najlepsze jest z galaretką wiśniową;)

Przepis;)
3. DOBRA KSIĄŻKA
Uwielbiam czytać! Szczególnie, gdy pogoda za oknem nie sprzyja. Wówczas biorę koc, herbatkę z cytryną, goździkami i rozkoszują się tą przyjemną chwilą;)
Ostatnią książką jaką miałam okazję przeczytać był "Promyk słońca" Katarzyny Michalak. Jest to powieść obyczajowa, która opowiada o silnych namiętnościach. Fabuła została nasycona niepewnością do takiego stopnia, że nie można się od niej oderwać. Właśnie takie książki najbardziej lubię;)


4. SHOPPING TIME
Coś co kobiety kochają najbardziej. Ja uwielbiam buszować w second hand'ach i znajdować tam perełki. Poniżej pokazuje Wam mój ostatni łup- śliczną małą torebeczkę.

A jakie są Wasze niezawodne sposoby na umilenie sobie dnia?

19 komentarzy:

  1. Dopisalabym jeszcze malowanie paznokci i układanie w szafkach 😁 domowe spa to też fajny pomysł na chwilę relaksu 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie do kawy zjadłam pyszne ciasto :) każda z nas musi mieć czas dla siebie na przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj to prawda, czasami jesteśmy tak przepracowani, że nie mamy na nic czasu. Jednak zawsze powinniśmy się starać znaleźć chwilę na odpoczynek i trochę przyjemności! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio nie mam na nic czasu. jestem tak zmęczona, że nawet czytać nie mam siły - a obowiązki narastają...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na przysiadach odpadłabym już pierwszego dnia hahaha nie no, żartuję, ale po przerwie nie wiem czy bym wróciła :D Ja mam bardzo słomiany zapał do ćwiczeń :D

    OdpowiedzUsuń
  6. chwila dla siebie i shopping to lubię!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa czy przy tych przysiadach widać efekty ;D. Mi by wysiadły kolana ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobra ksiazka i kawa to cos bez czego juz nie wyobrazam sobie weekendu! Dodatkowo czas spedzany z moimi bliskimi - to cos bezcennego

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie najlepsza jest długa kąpiel i chwila w ciszy

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobra książka to coś, co towarzyszy mi codziennie. Kocham czytać. Do spisu dodałabym długą, pachnącą kąpiel, które także uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie zauważyłaś efekty po tych przysiadach?

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój sposób na umilenie dnia to kąpiel i muzyka!Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaczęłam teraz trenować :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie punkty jak najbardziej mi pasuja :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzeba znaleźć jakaś odskocznie, bo można by zwariować w dzisiejszych czasach. dla mnie to książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wyobrażam sobie zrobić na raz 250 przysiadów :D kolana by mi odpadły :D Ale trening sam w sobie rzeczywiście warto wykonywać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyzwanie z przysiadami jest mega, gratuluję! Też uwielbiam ciucholandy, żałuję, że ostatnio mam tak mało czasu i praktycznie na tygodniu nie mogę się wybrać rano na łowy. Do listy dopisałabym relaks z ulubionym serialem i oczywiście blogowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobra książka to zdecydowanie jeden z najlepszych sposobów na wolną chwilę. :)

    OdpowiedzUsuń