11 kwietnia 2018

Weekend NA-KD's look

Z racji tak pięknej pogody wybraliśmy się w weekend nad Zalew Sulejowski. Kto śledzi mnie na INSTAGRAMIE ten dobrze wie, że uwielbiam to miejsce.
Dziś chcę Wam pokazać, jaką świetną koszulkę dorwałam na stronie NA-KD
Nie przypuszczałam, że już na początku kwietnia będę mogła założyć T-shirt bez pleców;) Wraz z narzeczonym żałowaliśmy, że nie zabraliśmy ze sobą klapek i letnich ubrań.
Przód koszulki jest bardzo basicowy, natomiast tył skradł moje serce! 
Sami zobaczcie na zdjęciach;)






Bluzka NA-KD
Plecak- SH
Okulary- Pinglery.pl
Naszyjnik- H&M




37 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia i udany weekend ;)

    Makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bluzeczka :) pogoda oby jak najdłużej się utrzymała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie prezentuję się ta bluzeczka wycięta na plecach ☺ na lato super, prosta a jednak trochę się dzieje ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne miejsce, rewelacyjne zdjęcia, też muszę kiedyś odwiedzić ten zalew, przekonałaś mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne miejsce, ja bardzo lubię takie wycieczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka Ty jesteś zgrabna Kochana! Świetna stylizacja i piękne widoki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny trip! Czuję klimacik! Super! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piekne miejsce. Ciekawa ta koszulka

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy tam nie byłam, ale Twoje zdjecia zachęcają, by odwiedzić to miejsce :) W końcu to nie tak daleko ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze miejsce. A pogoda jaka czarująca...

    OdpowiedzUsuń
  11. Pogoda ostatnio jest naprawdę piękna. Aż grzecznie nie skorzystać z tak pięknych dni :). Genialne zdjęcia, aż mam ochotę wybrać się nad jeziorko! I świetna koszulka :). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz śliczną figurę i ogólnie fajnie się ubierasz, bardzo mi się podoba.
    Oczywiście dodaję bloga do obserwowanych i liczę na rewanż.

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/04/przedpremierowo-emigrantki-janice-yk-lee.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne miejsce
    Obserwuje i zapraszam do mnie :)
    recenzjebynikaa.blogspot.com
    instagram.com/recenzjebynikaa

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne miejsce na zdjęcie, oj u mnie pogoda też dopisywała :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia i to moejsce <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia, aż chce się wyjść na spacer :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna bluzeczka, mam taką samą. Też kupowałam tam gdzie ty. Ogólnie cała stylizacja bardzo ładna, taka basicowa, ale według mnie takie są najlepsze. Ja też czasami wyjeżdżam nad Zalew Sulejowski.
    Zapraszam także do mnie.
    https://akilegna-kib.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna bluzeczka, lubię białe t-shirty!

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna jest ta koszulka, jestem pewna że jeszcze nie raz zobaczymy ją w Twoich stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te zdjęcia są piękne. Stylizacja psuje do Ciebie jak ulał ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. bluzka bardzo fajna ;) pokazywanie pleców jest na topie wiec duzy plusik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe miejsce, uwielbiam takie widoki :) Co do bluzki to jest wspaniała! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana piękne zdjęcia, tak już latem zawiało... :) Bluzeczka ogień, skąd jest?
    Zapraszam do siebie :*

    https://www.ohmystyle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  24. Relaksujące zdjęcia, aż che się tam być:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ta bluzeczka jest cudna ! :) i okulary również przypadły mi do gustu ! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdjęcia są przepiękne, bluzeczka z dekoltem na plecach również mnie urzekła.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale świetny dekolt na plecach ma ta bluzka :) Wygląda niebanalnie i stylowo. A cała stylizacja bardzo fajna, na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne zdjęcia! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Super zdjęcia :) i plecak :) :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojej jakie piękne miejsce, na tym pierwszym zdjęciu ślicznie się prezentuje! Możesz tam robić mnóstwo zdjęć, bo wydaje się super! W lato np. w zwiewnej maxi sukience ;)
    Ps. bardzo lubię plecaki :)
    pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam takie miejsca 😍 my jeździmy nad Zalew u nas by pospacerować ❤️ koszulka ma świetny tył i boskie masz okulary 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  32. Plecaczek robi robotę! Piękne miejsce na zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  33. Widać, że to urokliwe miejsce :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej! Świetny post :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń