23 stycznia 2018

Zimowy spacer

Wspólnie z narzeczonym bardzo lubimy spędzać nasz czas wolny zwiedzając pobliskie rejony oraz odkrywając piękne, nieznane nam dotąd miejsca. Z racji tego, że w końcu zawitała do nas prawdziwa zima wybraliśmy się na spacer. 
W lesie panuje przepiękny zimowy klimat!


Bitwa na śnieżki i aniołki na śniegu? Zaliczone! Mogliśmy się poczuć jak dzieci hehe :>
Szkoda że nie zabraliśmy ze sobą sanek ale mam nadzieję, że będziemy mogli to nadrobić! ;)
Jestem strasznym zmarzluchem dlatego na taki spacer założyłam cieplutką puchową kurtkę. Rękawiczki, szalik i czapka? Bez tych trzech rzeczy nie ruszam się z domu zimą!! Postawiłam także na ciepłe śniegowce.
Dajcie znać w komentarzach, czy podoba Wam się ta stylizacja :)
Do następnego!

 



 

Kurtka- Orsay
Czapka- F&F
Szalik- Mohito
Rękawiczki- Pepco
Torebka- Amosphere
Buty- Deezee


1 komentarz:

  1. Bardzo mi się podoba! :D Szczególnie czapka i śniegowce wpadły i w oko. :)

    OdpowiedzUsuń