30 stycznia 2018

Idealny prezent na rocznicę/Walentynki

Niedawno obchodziliśmy z narzeczonym 8 rocznicę bycia razem. Długo zastanawiałam się, co kupić mu z tej okazji. Wiecie, z roku na rok jest coraz trudniej znaleźć idealny pomysł. W tym roku postanowiłam wrócić wspomnieniami do naszych pierwszych Walentynek, rocznicy itp. 
I wtedy przypomniałam sobie, że 7 lat temu kupiłam mu czekoladowy telegram z napisem "Zakręć Mnie". Napis ten oczywiście nie był przypadkowy i pozwala wrócić do tamtejszych wspomnień;)




Świetne jest to, że można samemu dobrać tekst telegramu. Co więcej, taki telegram można zamówić duużo wcześniej z opcją dostarczenia w ustalonym terminie. 
Myślę, że to ciekawy pomysł na prezent, ponieważ wspomnienia są bezcenne i warto wspólnie do nich wracać.
Uważam, że najlepszym prezentem dla drugiej osoby jest przede wszystkim wspólne spędzenie czasu. W obecnie szukamy (czasem drogich) prezentów materialnych dla drugiej połówki, zamiast docenić i skupić się na emocjonalnych kwestiach, niewidocznych gołym okiem.  
Dajcie znać w komentarzach, czy wy także lubicie wracać do wspomnień;)
Do następnego!;)

2 komentarze:

  1. Oooo... Taka czekolada byłaby idealnym pomysłem dla mojego męża. Uwielbia słodycze, lubi kiedy zaskakuje go takimi drobnostkami więc to byłby dla niego strzał w 10. A niestety muszę znów myśleć, bo zegarek który tak bardzo chciał i mu go kupiłam na walentynki niestety już przejął.

    OdpowiedzUsuń