23 lipca 2018

Miejski look Bonprix

Niestety moje wakacje przebiegają w tym roku bardzo pracowicie i nie wybierzemy się na dłuższy urlop. Bardzo marzy mi się Chorwacja...ale za rok na pewno tam wrócimy. Mam pomysł, aby stworzyć tu na blogu post ze zdjęciami wspominającymi poprzednie wakacje w Chorwacji;) Co sądzicie?
Natomiast dziś chce Wam pokazać miejski look z białymi spodniami w roli głównej. Upały wróciły do Polski dlatego jasne kolory to idealny wybór. Do tego czarne sandałki i wiklinowa torebka nadają uroku całej stylizacji. Torebka oraz bluzka pochodzą oczywiście z SH.
Miłego oglądania! ;)










5 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja. Prosto i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam minimalizm! <3 wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja, idealna na obecne upały! :)
    Dla mnie ważna jest fryzura podczas takiej pogody - kok bądź kucyk to wybawienie :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty są świetne, sama bym w nich chodziła i robiła sobie zdjęcia XD

    OdpowiedzUsuń