20 czerwca 2018

Kwiatowa stylizacja

Dzisiaj prezentuje Wam mój look z ostatniego weekendu. Kto obserwuje mnie na Instagramie ten miał okazję już widzieć tą przepiękną sukienkę.
Muszę przyznać, że bardzo rzadko decyduje się na sukienki i to był mój błąd! Okazuje się, że bardzo dobrze się w nich czuję dlatego teraz w mojej szafie zagości ich więcej;)
Na zdjęciu możecie zobaczyć możecie zobaczyć sukienkę NA-KD
Motyw kwiatowy idealnie pasuje do wiklinowej torebki z którą ostatnio się nie rozstaję;)
Enjoy!;)






Sukienka- NA-KD
Okulary- Pinglery.pl

12 komentarzy:

  1. Pięknie dobrane dodatki do całej stylizacji :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Te koszyczkowe torebki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kwiatowe stroje są takue wiosenne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna jest ta sukienka! Super look!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest śliczna, tylko wolałabym krótszą :D świetny jest ten koszyk!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz w tej sukience. Powinnaś częściej nosić sukienki bo bardzo Ci pasują!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji widzieć tej sukienki na ig, ale mam okazję tutaj! I jest rewelacyjna! Piękna, bardzo mi się podoba:) Zdecydowanie czesciej musisz zakladac sukieneczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz pięknie w tej sukience :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna sukienka, podoba mi się koszyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna kamienica :) Co to za miasto?

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna stylizacja w letnim klimacie. :)
    Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń