19 lutego 2018

Pomysł na weekend

Razem z narzeczonym uwielbiamy jeździć autem (czasem bez celu) szukając nowych, pięknych krajobrazów. Wsiadamy w auto i jedziemy przed siebie. Czasem mamy konkretny plan dokąd jechać, a czasem tego planu brak.
Tym razem wybraliśmy się do Muzeum Wsi Kieleckiej, gdzie zwiedziliśmy Park Etnograficzny w Tokarni.
Skansen liczy aż 65 hektarów z czego 20 hektarów stanowi las. Teren jest naprawdę rozległy więc jest gdzie spacerować. Nie mam pojęcia ile godzin spędziliśmy w Parku (przecież szczęśliwi czasu nie liczą). Po prostu z zaciekawieniem zwiedzaliśmy domy i podziwialiśmy obecny krajobraz.

Mieliśmy szczęście, że mogliśmy zwiedzać ten skansen, gdy w około było tyyyle śniegu. Widoki były iście bajeczne!













10 komentarzy:

  1. Ach ale te zdjęcia mają mega klimat .

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne tam,piekne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne miejsce, super zdjęcia. Śnieg nadaje fantastycznego klimatu ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie świetne, klimatyczne zdjęcia ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :D
    Zaobserwowałem, pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. powtórzę się jak i inni, piękne zdjęcia, bo naprawdę są piękne. O ile nie jestem fanką skansenów, a tym bardziej spacerów w mrozie, tak zdjęciami się jaram, bo mają swój klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudowne zdjecia!
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie tam ! Uwielbiam takie klimaty. Wczesną wiosną musi być tam cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia. Super wpis :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też uwielbiam zwiedzac nowe miejsca pieknie tam jest <3

    OdpowiedzUsuń