8 września 2017

Ulubieńcy do pielęgnacji włosów

1. Szczotki

Osobiście jestem posiadaczką cienkich włosów z tendencją do wypadania. Dlatego unikam farbowania, prostowania, czy też kręcenia na lokówkę. Moje włosy z natury są proste ale czasem mam potrzebę ich wyprostowania- wówczas przychodzi mi z pomocą szczotka prostująca od Babyliss Paris Liss&Brush 3D Iconic. Posiada ona trzy rodzaje ząbków, które za jednym pociągnięciem rozczesują, prostują i wygładzają włosy.

Na co dzień używam szczotki Tangle Angle Cherub, która bardzo dobrze radzi sobie z moimi poplątanymi włosami. Ze względu na jej mały rozmiar mogę ją zabrać ze sobą wszędzie;)
2. Szampon

Ostatnio okryłam idealny szampon do moich włosów firmy Insight, który bardzo dobrze je nawilża. Zawiera ekstrakt z siemienia lnianego, który ułatwia rozczesywanie włosów. Co więcej, nie zawiera SLS, parabenów, silikonów, sztucznych barwników, alergenów zapachowych oraz olejów mineralnych. 

 3. Odżywka

Od dłuższego czasu używam odżywki oraz mgiełki firmy Jantar. W przypadku tych kosmetyków bardzo ważne jest, żeby stosować je systematycznie. Ja wcieram odżywkę codziennie wieczorem, a mgiełki używam rano. Odżywkę stosuję tylko na zakola, zaś mgiełkę na całe włosy. Dzięki nim wyrosło mi dużo "baby hair" ;)

4. Olej

Raz na tydzień stosuję olej awokado na całe włosy. Włosy myję dopiero rano. Czasem dodaję odrobinę oleju rycynowego. Co więcej, olej z awokado używam także na całe ciało. Posiada on naprawdę duży potencjał kosmetyczny;)

A jakie są Wasze ulubione kosmetyki i akcesoria do pielęgnacji włosów? ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz